Tatiana Maslany - wywiady

Już jutro w Ameryce będzie premiera 4 sezonu Orphan Black, gdzie głoówną rolę gra Tatiana Maslany. Aktorka jest teraz w trakcie jego promocji, więc udzieliła kilku wywiadów.
Elle Mag (gif i wywiad)
1. Nadróbmy zaległości związane z Orphan Black. Tak wile rzeczy się dzieje, że aż trudno jest narzyć fanom i zwykłym widzom - powiedz nam, jak zacznie się ten sezon ? 
Nie mam pojęcia  ! Gram, w tym serialu, ale nie mam pojęcia co się dzieję. Rozpoczęliśmy w całkiem innym miejscu niż zakończyliśmy. Nie dostaniecie tego, czego oczekiwaliście !

2.Grasz mnóstwo bohaterów. Dla własnego spokoju, prosisz czasami autorów, aby odesłali gdzieś z 1 lub 2 kolony ?
Tak - ale oni tego nie robią! Tylko dodają kolejnych!

3. Przynajmniej masz więcej ról, miedzy którymi możesz się kręcić ! 
Tak mam zdjęcia do każdej roli i miałam nawet takie na ulicy. I byłam jak : Jakie chcielibyście emocje ?

4. Jaki jest sekret, że potrafiłaś tak krążyć miedzy odgrywanymi bohaterami przez ciebie przez 4 sezony ?
Mój sobowtór Kathryn Alexandre, często gra razem ze mną, więc nie gram sama. Razem byłyśmy na przesłuchaniach. Ja już miała m swoja część, ale potrzebna była jeszcze dublerka i ona się pojawiła i po prostu była genialna. najlepsze jest to, że ona również jest aktorką, więc ona nie tylko stoi bezczynie. Ona odwala cała tą robotę nad akcentem, ruchem i zwraca uwagę na szczegóły. Ona jest niesamowita. T ona powoduję, tak dobre przedstawienie postaci. Aktualnie była zaangażowana w tworzenie nowego klona MK. Ona przychodzi na plan z pytaniami o sceny, fabułe, przemiany, i to daje mi wgląd, że ja również tak myślę. Ona jest moim wielkim wspraciem w serialu.

5.W zeszłym roku byłaś nominowana po raz pierwszy do nagrody Emmy. Widziałaś jak twoi fani wariowali z podekscytowania z twojego powodu ?
Właśnie, to było w tym najlepsze. Ja nigdy jakoś nie przykładałam uwagi do tych nagrodowych wydarzeń - nigdy mnie to nie fascynowało - które są trochę dla mnie dziwne. Ale to, że to tyle znaczy dla moich fanów, wiele znaczy dla mnie. Całe szczęście nie musiałam wychodzić na scenę przed  tymi wszystkimi osobami. Samą obecnością na gali byłam już przerażona. Gaby Hoffmann siedział przede mną, Jeffrey Tambor tez był w pobliżu. Mam lekką osesje na punkcie ludzi, to na pewno.

6.Na kogo punkcie najbardziej świrujesz ?
Świruję z powodu Amy Schumer. Również z powodu Amy Poehler. Chyba wszystkie Amy tak nam nie działają.

7.Uwielbiasz komednie. Jakie są komedie, które uważasz, że wszyscy powinni obejrzeć ?
Broad City, Key&Peele i Transparent, która jest niby komedią, ale można poczuć tu trochę dramatu. Ostatnio widziałam genialny film 'Szalona noc', w którym występują Adam Scott, Jason Schwartzman i Taylor Schilling. Naprawdę bardzo fajny film. Jest taka scena, gdzie kolesie noszą penisy-protezy i to jest super scena. Ta scena była piękna kiedy tańczył, nagi(Scott). Nigdy nie widziałam takiej ekspresji na ekranie. To było niesamowite, odważne, ukazuje, że wstyd ciała jest poważną sprawą, którą wszyscy dźwigamy, aby później to rozebrać i śmiać się z tego.

8.I widzimy to ze strony mężczyzn. Rzadko widzimy taki rzeczy.
Dokładnie, bo przecież mężczyźni nie powinni, mieć problemów ze swoim ciałem. Powinni byś silni, a jeśli tacy nie śa, to nie są mężczyznami. Ale naprawdę wiele kolesi zmaga się z takimi samymi problemami, jak kobiety.

9.Wentworth Miller ostanio napisał, jak to ' boli oddychać' , kiedy zobaczył swoje zdjęcie z jego nie najlepszych czasów - kiedy to przybrał na wadze i zmagał się z depresją - stało się memem.
Nigdy tego nie zrozumiem. Nie rozumiem, dlaczego ludzie myślą, że muszą komentować ciała innych. Czasami w La idę do SPA i wszystkie kobiety są tam nagie. I nigdy jeszcze nie czułam takiego podziwu dla ludzkiego ciała, jak wtedy kiedy widzę wszystkie te ciała i wtedy sobie myślę, że OMG wszyscy jesteśmy tak różnie zbudowani. I że każde ciało jest piękne. Nigdy nie zrozumiem tego wstydu i jego umacniania. To jest szalone.

10. Kim Kardashian i Emily Rajtkowski staneły pod ostrzałem, kiedy udostępniły zdjęcie topless na Instagramie. Rajtkowski odpowiedziała, że tylko dlatego, że dodała nagie zdjęcie nie znaczy to że ma być za to obrażana. Co ty o tym myślicsz ?
Seksualność jest bardziej złożona, to nie tylko piersi. Moja seksualność to nie ja jako obiekt, na który się patrzy. To sposób w jaki mówię 'cześć', sposób w jaki z kimś siedzę. Ciało to tylko ciało.Ale my naprawdę boimy się swoich ciał. Jest w nich wiele mocy - myśle, że to dlatego tak łatwo jest innym je obrażać, bo są tak potężne.

Wywiad w telewizji u Stephen Colbert'a

Tatiana przed wywiadem - które buty lepsze ? 

Komentarze

Popularne posty